Selver90 benim de suyum az dı 26. Haftalarda 6 ya ladar düşmüş 5 te doğuma alıyoruz dedi so ra havuç suyu içip armut yemek ten sürekli et yiyip soluma yatmaktan bitap oldum 9 a çıktı üç hafta da anca şimdi gittim randevuya 6 ya inmiş yine 🙄öff. 39. Haftadayım doktor dedi salı gel altı kaldıysa biraz daha bekleriz yok değil ise daha düşük ise salı günü suni ile doğumu başlatacaklar 😣 suni de açılma olmama gibi bir durum olurmu acaba diye tedirgin oluyor insan ama herşey kısmet ne yapayım
bugün sancım gelsin diye bir bütün ananas yedim yedi sekiz hurma 7000 adım yürüyüş daha da neler neler yaptım e ne yapayım daha şimdi de bir tabak karpuz yiyorum suyum artsın diye ne suymus arkadaş ya