Ozgesapmaz dogum sekliyle alakalı daha hic konusmadık.Tansiyondan dolayı 35 i gecmen lazım dedi sadece.ben ilacın yanında ekstra kan sulandırıcı igne ve aspirinde kullanıyorum aspirini 35 de igneyi dogumdan bigün önce tansiyon ilacını doguma kadar devam edicem bunu biliyorum sadece.