Ozgesapmaz aslında doktorum bir sansimizin olabildigini soylemisti ama sonra sezaryen e donme ihtimali oldugunuda dile getirdi normalde normal dogum yanlisi bir doktordur yani sanci cekip sezaryen e donme çok oluyormuş bu durumda bende zaten normalden korkuyordum direk sezaryeni kabul ettim 😊