Nisssss Arkadaşlar bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?dğn doktor muayenem vardı ve rahim ağzım 28 mm çıktı.doktorum perinotolog ve iyi bi doktor.rahim ağzı kapalı hunileşme yok korkulacak bir durum yok hayatına devam et dedi.ama internette ve burada öyle yazmıyor.çok hafife alınacak birşey değil gibi.şimdi sürekli yatıorum başına gelen var mı neler yaşadınız
Ilkayy Nisssss benim 17 kadar indir rahim ağızı ciğer geliştirici iğne vurdulsr çok şükür bi sıkıntı olmadı daha
Durussss Nisssss benimde 22 cm daha 23 haftalık olduk dr Prof ama bana ne ilaç verdi nede kötü bir yorum yaptı sıkıntı yok dedi bende çok tedirginim sürekli uzanmaya çalışıyorum çok üzülüyorum
eylusko Nisssss 27 haftada benim de 25 26 mm felan dı. 15 gun felan uzandim ilaç kullandım. sonra baktım agrım felan yok.normal hayatıma döndüm su an evde ki herşeyi ben yapıyorum. ağır is, ağır kaldırma harici tabiki . bazı doktorlar aşırı korkutuyor . en güvendiğiniz doktorla devam edin. şimdi 35 haftalık olduk çok şükür sizde korkmayın geçiyor bu günler ilk başta bende çok ağladım. çocuk erken doğacak zannettim ama onlar ne fena ne güçlü 🌸💜
Nisssss Durussss doktor biliyordur heralde bende çok panik oldum ama uzayabiliyormuş.haftaya tekrar kontrole gideceğim.
Redpepper Haftanıza göre çok kısa değilki, doktorunuza güvenmiyorsanız başka bir doktor daha görsün. Buradaki her bilgi doğru değil, ayrıca herkesin rahim ağzı yapısı farklıdır sadece uzunluğa bakılarak karar vermiyorlar.
mnurtrk Korkma aynı haftalarda benim de öyleydi temkinli hareket et uzanırken ayağının altına yastık koy ilaç tedavi bile olmadan rahim kendini toplar insallah benim şuan 33 olmuş hiç ilaç falan vermedi doktor Kendini ve bebisi strese sokma
Fatmakara97 eylusko nasıl bakıyorlar rahim ağzına bana hiç bakılmadı 22. Haftadayım haftaya gideceğim daha sıkıntı olunca mı bakıyorlar
Sahinnadire Ilkayy hadiya şuan ben 27+4 oldum salı konttolum var bana ciğer gelistiri falanda demedi hiç doktor kendim soyliyim bari ilki erken doğdu 32 haftalık bu bari erken dogmasa zor bı süreç çünkü
Nurunannesiii12 Nisssss alttan protestan alıp surekl i yattım ve uzadi tabi gebeliğim yatarak geçiyor son 1 ayim kal di hala yatıyorum o haftalarda benim de sinirdaydi o civarlarda. Tuvalet ve karnını doyurma harici kalkma aylardır mutfağa giremiyorum en fazla kahvaltılık hazırlayıp yiyip yatıyorum şükür uzadı. Yani hep dikkat ettim diz altin a yastık koy bol istiraat et.bu senin elinde..yürüyüş yapmadım yasaklamisti doktorum 28 mm olmuşken nasıl hayatına devam et diyebilir ki. Çok dikkat et kazanırsın.korkma sadece tedbir alarak ve progesstan 200 mg alip alttan alıp yatican . Başka doktora da daniş.heosi bir degil.kotu son olursa doktor zaten alışkın senin acına üzülmezbile.
Nisssss Nurunannesiii12 evet hayatına bak dedi hiç takmadı başka bir doktoru daha aradım oda perinotolog olabilir 28 gayet iyi bi rakam dedi.bende anlamadım ama ben yinede progestan alıp yatıyorum haftaya tekrar ölçtürmeye gidicem.
ZumrutHanim Sahinnadire 24. hafta nstde sanci cikti agir tedavi aldim hastanede ciger gelistirici vurundum rahimagzi uzunlugu iyi olmasına rağmen. doktor istemiyosa sen sor
Ilkayy Sahinnadire valalh canım aynı gün 2 tane ciğer geliştirici vurdular doktorun en iyisini bilir tabi hafta tedirgin oldum korkma senin için iyi bişey bebeğin daha çabuk gelişecek dedi
Sahinnadire ZumrutHanim iki gündür benimde belimde adet olacakmisim gibi ağrı var çok dayanilmayacak bir ağrı değil aslında ama acaba sancı böyle bişey mi
Nurunannesiii12 Nisssss aylardır yatıyorum sinirdaydi 88 aylığın 34 mm olmuştu 32 mm düşmüş doğuma yaklaştığı için 2 hafta oldu son doktor kontrolü yavaşça azalacak açılma olacak o yuz den alttan ilaç alıp uzanmani ağır kaldirmamani bol istiraat ve beslenememe dikkat etmeni oneririm.her doktor iyidir fakat anne ler hisseder bu yüzden kimsenin sana geçmiş olsun kısmet değilmiş demesini bekleme önlemini al.ben öyle yaptığım için bu ayları görebildim gerisi alalh kerim.cocuk dediğim kapı.agzinda değil.hemen hamile kalinmiyor tedbirli olmakta her zaman yarar vardır. 😊👍 Saglik la kavuşalım.evlatlarimiza doğumdan sonra telâşlanınca hayatımıza devam ederiz bu sene sıkalım.disimizi hastalık vs herşey var kendimizi kollamazsak kaybederiz
Mihrimahirem Nisssss doktorunu dinle , hemde iyi bi doktormuş. Google falan bakma binbir türlü şey yazar. Burada da herkesin durumu bir değildir . Panik yapma canım ☺️
Nisssss Mihrimahirem içimi rahatlattınız valla çok teşekkür ederim.belki o müdahale edilenlerde hunileşme filan vardır Doktorum normalde panik biridir ve herşeyi abartır.ve hiç takmadı bile rahim ağzı kapalı hunileşme yok dedi.bebeği bastırıyorum aşaya doğru ve açılma olmuyor dedi.ama burada yazılanlar beni mahvetti ben yinede yatıyorum.