Rabia-36 12.haftadan itibaren başladım. Doğuma kadar devam dedi doktorum. Hergun aynı saatlerde yapıyorum. İlk günden itibaren rapor çıkarttırdı doktorum aylık olarak alabiliyorum 🙏 ilk gebeligimde gerek olmamıştı. 1 sene önce düşük yaptım. Bu gebeligimde lekelenme ile devam ediyorken test yapıldı gen mutasyonu oluşmuş 🤷♀️