Hanımlar merhaba. Benim bir bos gebeliğim oldu daha sonra hamile kaldım ve sağlıklı bir şekilde doğumum oldu suan ikinciye hamileyim ama yaşadığım düşükten sonra o kadar etkilenmişim ki birsey olacak bir sorun var diye gereksiz endişeler duyuyorum doktorum vermiyor ama ben kullanmak istiyorum sizce gereksiz endise mi duyuyorum