Selam
Ben 10 haftalık gebeyken tek yumurta ikizlerine hamile olduğumu öğrendim. Hep zor, bilmem düşük riski var, erken doğum riski var deyip korkutuyorlar amma Allah verdiyse hiç bi şey olmuyor. Şükürler olsun biz oğluşlarımla 37 haftanın tamamladık, 37+4de planlı sezeryan olduk. İnşallah erken doğum yapanlar da bir an önce bebeleri evlerine getirirler 🥰🥰🙏🙏