feyzaa34 hayır canım doktorum cok yakın bir ablamdı, bana ilk sordugu sen kovit gecirdin mi oldu. Ben ayın 9 da tatilden geldim, aadece şiddetli bas ağrısı yasadım, oğlumdada oksuruk burun akıntısı kovitte illa ateş olur olsa belli eder dediler. Bende eşimde ve birlikte gittiğimz kişilerde belirti olmayınca herhalde klimlar carptı diye düşğndğm. Dr um eğer bebekte anormallik olsaydı gönder derdim ama gelişimi herşeyi normalmiş cok ani olmasını ben semptomsuz kovit gecirdiğini düşünüyorum buna bağlıyorum dedi. Bizde kendisine güvendik göndermedik, defnettik meleğimizi canı daha fazla yanmasın istedim.