Kavuşmak için gün sayıyordum, ama kaderin üstünde bir kader varmış. Dün ruyin kontrol için gittim 19+6 daydım. Oglum ve eşimde ilk defa geldi kızımızı görecektik. Ama öğrendik ki 3 gün once kalbi durmus. Bu sabaha karsı normal dogumla dogurdum. Çok acı cok sancı cektim ama ölü bir insan bir bebek doğurma fikri beni içten cok yıprattı. Odada bebek için hastane yatağı vr. Dogumhane katındasın ama umudun yok. Rabbim kimselere yasatşmasın. Acımı paylasmak sabır için dua istemek için yazdım. Dilerim her biriniz sağlıcakla evlatlarınızı kucagınza alırsnz. Sadece sunu sormak istiyorum böyle acı tecrübesi olan annelere, benim bu gebeliğimde 8 9 haftalardayken ani bir kanamam oldu birden elim kadar parca düştü progestanlarla yatarak bu kanamayı durdu doktor, başka hiç bir sıkıntım yoktu. İlk gebeliğimde suyum coktu erken dgm olmustu yükleme yapmamıstım. Bebeğim muhtemelen gectiğimiz pzt salı vefat etmiş. İki gğn once asure yedim, yğksek sekerli
Birsey buna sebep olmuş olabilir mi? Kovid vs de gecirmedim.teşekkürler şimdiden. Birde bebekleri incelemeye gönderdiniz mi?