anne17 valla kuzum ben sana hiç anlatmıyim çünkü en kotu doğum hikayesine sahip olabilirim oyuzden insanları korktmammak için paylaşmayı düşünmüyorum hikayemi Allah kimseye benim gibi doğum nasip etmesin kolayca olur insAllah bugün akşam 8de doğduk şükür şuan iyiyiz ikimizde rahatim