Cennet-polat Kanlı su geliyor azar azar öyle bı anda gelen su olmadı ama 39+3sancim yok şuan beklemeliyim dimi heyecan yaptım ☺️
3MelekAnnesi3 Cennet-polat azar azar da olsa bebek suyu azalınca enfeksiyon kapma riskine giriyor o yüzden en kısa vakitte hastaneye gözükün inşallah sag salim kurtulursunuz
Cansuu1706 Cennet-polat nosanin gelmis sancin cogalinca doguma alirlar canim eve de gonderebilirler 🙏 saglikla sag saglim al kucagina insallah
Mehahesug Cennet-polat Buyuk ihtimal sizintu seklinde geliyor cnm alttan bakar sonra da acilmayi tetikler doğumun başlar hadi hayirlu dogumlar babada dua et ismin esra 39+3 um
Cennet-polat Mehahesug Sağol canım sancım çok yok acilmamda bir parmak zor bekliyoruz suyum geldiği için yatış verildi kendi sancimi bekliyoruz
anne17 Cennet-polat yaaa seninle aynı haftadaydık hangimiz doğurursa haber versin diyordum senin oğlan benim kızdan hızlı çıktı 🙈 Rabbim bi avazda kurtulmanı nasip etsin canım sağlıkla al bebeğini kucağına 🙏🏻😊 darısı bize artık🥰
Cennet-polat anne17 aynen canım ama sancım yok düzenli dua et sancım ve acilmam olsun 🤲sende bebeğine sağlıkla kavusursun insAllah 🤲