iremgun o kadar kolay bi doğum yaptım ki kendim bile şoktayım 😄 sağ elim senin başına inşAllah Amin 🤲🤲🤲 ben 3 gündür sancı çekiyormuşum anlamamışım 🤷♀️ 2 gün çektiğim sancı çok hafif gaz sancısıydı sanki , dün çektiğim sancıysa sanki 2 litrelik kola içmişim 1 seferde 😂 kontrole geldim ultrasona girdim 2 saat falan dışarda bekledikden sonra kapıda çekiyordum sancıyı , belim kopuyordu, birde dediğim gaz sancısı, bacaklarıma da vuruyordu romatizma ağrısı gibi 😄 ben doğurmam sanarken açılmam oluyormuş haberim yok , geldim doktor altdan müayine edince bizde parmak diyorlar 3 parmak dedi açılman, 5de doğum başlıyor. Doğum başlamış hadi seni yatıralım bu arada saat 14.30 - 15.00 civarı. Yatışım yapıldı destek amaçlı dil altı hap verildi 4/1i kadar saat 15.15 falan galiba, 16.30 4/1 bir daha verildi. 17.30 doktor altdan müayine etdi 3.5 parmak olmuş var halen dedi. 10 dk sonra bi tuvaletim geldi hiç öyle bir şey yaşamamıştım 😂 17.45 3 ıkınma kızım kucağımda )) 4 kilo dikişsiz kesisiz epiduralsiz hem de 🤲🤲🤲 toplam çekdiğim acı 20 dk falan oldu şiddetli sancı yani. Bir bebeğin kafası çıkınca yanma oldu 20 saniyelik sonrası zaten kaydı geldi 😄 birde ben bebeği 3.300 biliyorum ve kendime güvenim sonsuz çıkarırım ben bunu minicik bir şey ya 😂 ultrason öyle gördü yani 😄🤷♀️ var ya 4 kilo deseydi kendime söz vermiştim 3.5 kilo üzerini doğurmam diye sezeryana girecektim 😄 inşAllah darısı başına öyle kolay bir doğumun olsun bir süreliğine sende şokundan çıkamayasın 😄 benim ilk doğumum o kadar zor geçmişti ki travma kalmıştı , süni sancılı, dikişli, kanamalı 5 saat şiddetli bir sancı. Şükür Rabbime korkarak girdiğim doğumum o kadar kolay geçti ki darısı tüm hamilelerin başına inşAllah 🤲 doğum hikayesi yazmış gibi oldum galiba sanırsam 😂😂😂 uzun oldu kusura bakma 🤭 motivasyon amaçlı 😂