Konul95 iremgun sağlıkla gelsin kolay doğum olsun inşAllah 🤲🤲🤲 bende çarşambaya öğrenecem durumumuzu inşAllah bizde de açılma falan başlamışdır 😄
Alperenin_Annesi Konul95 28 haftalığım dediklerin bende var..biryere kosmadim ben ama var..bu gece midem yüzünden dönüp durdum.. bulanti yanma 🤦 sol ayak ve vajina alt kemiği darbe almış gibi..
Hafizeplt Konul95 37+3 benimde artık kasıklarım sertleşti baskı var ama çok değil senin dediğin kadar.. bulantı benimde var bu doğum yaklaşıyo demek diyolar ama zaten günümğzde geliyo 😊
hepoyleolurzaten Konul95 baskı hissi, bulantı, ishal, yürümekte zorlanma(ebe iki bacağının arasında bi ağırlık varmış gibi hissedebilirsin diye anlatmıştı) bunlar doğumun yaklaştığının belirtisi 😊 yani bebeğin iyice aşağıda olduğu kanala indiğinin göstergesi ☺
Konul95 hepoyleolurzaten ayy sevindirmeyin beni 😂 sonra 40 haftaya kadar bekleyemem 😂 bacak arasında kütük var sanki 😃 günüm gelsede baktırsam bi bende heyecan bastı şimdi 😂
hepoyleolurzaten Konul95 🤭🤭 Ben ebeden eğitimi aldığımda daha 35 haftadaydım, şimdi 38+5 olduk hala belirti bekliyorum 🤭 hiç belli olmuyor miniklerin ne zaman geleceği 🥰 Sağlıkla kucağınıza alın İnşallah 🤲🏻☺🥰
Zozan_34 Konul95 bende 37+4 haftalığım aynı şikayetler bende de var Ama işte benimki ilk olduğu için pek bir tecrübem yok maalesef
Konul95 Zozan_34 bende de ilk gibi bir şey ilki süni sancıyla olduğu için ne zaman olur ne gibi belirtiler yakın beıitiler bilçiyorum 🤷♀️🤦♀️ tek bildigim sancı, suyumuda doktor patlatmıştı ama gelse her halde onu bilirim 😃
Konul95 hepoyleolurzaten inşAllah zamanında sağlıkla gelsinler 🤲 2ci olsada ilkinin heyecanı var bende 😃
hepoyleolurzaten Konul95 Tahmin edebiliyorum ☺ çooook heyecanlısınızdır, her evlat farklı ama heyecanları mutlulukları aynı 🥰
Kvsraykt Konul95 bende 37+6 yım çok ayakta durduğumda bende de oluyor ama sabah kalkınca hiç birşey kalmıyor mide yanması nadir de olsa yaşıyorum çünkü dikkat ediyorum yemeklere vs mide bulantım bir gün oluyor bir gün olmuyor özellikle yemekten 2 3 saat sonra
Konul95 Kvsraykt salatalık bile yanma yapıyor bende , mesela hava sıcak dolap su içsem soğuk o bile yakıyor midemi 🙁 o ağırlık hissi geçmedi dinlenmeme rağmen , midem 36a girdiğimden beri hep bulanıyor 🙁 çıksada uykusuz kalsam razıyım ama bu ağrılar gitse 😄
Kvsraykt Konul95 hepsi geçip gidiyor yerine yenileri geliyor çünkü kendisi seçiyor geleceği zamanı sakin huzurlu devam edelim