ipek12345 Kızlar biraz hurafe gibi olucak ama benim sürekli sol kasığım ağrıyor. Solda olunca kız oluyor diyorlar. Sizce de öyle mi.
ipek12345 cerentskn herkes sol kız oluyor diyince bende öyle bir şey var diye düşünmüştüm. Hayırlısı bakalım.
ipek12345 YuvarlanamayanPandaa bekleyelim bakalım kız mı erkek mi olucak. 😂 bu arada sizi her postta görüyorum. 👏🏻 Benimkinde de görünce şaşırdım.
Sultann1603 ipek12345 benimde sol bacağım belimin hep sol tarafı agriyo 23+5 iz bu zamana kadar kaç kilo erik yedim bilmyrm 😅 ama smdide canım tatlı istiyo hep eşimde dalga geciyo bizim ayşe hakkı oldu heralde diye 😀
ipek12345 Sultann1603 ay amannn kız erkek fark etmez sağlıkla gelsin de. 7+5 haftalığım. Canım herşeyi çekiyor. Sürekli ekşi yemek istiyorum. Bakalım kız mı erkek mi
_saliha61_ ipek12345 sağol canım seninde allah gönlüne göre hayırlı evlat versin cinsiyeti hiç önemli değil
ipek12345 Sultann1603 valla anne tarafında ilk kızım eşimin tarafında da ikinci gelinim ama ilk torun herkes bir şeyler yediriyor. Bakalım. Şuan o kadar yeşil elma yemek istiyorum ki. Eşimi uyandırmak istemiyorum o yüzden sabahı bekleyeceğim.
ipek12345 YuvarlanamayanPandaa bilmem iki dakika önce profiline baktım kim acaba diye her postta görünce sonra sen yanıtlayınca şaşırdım. 😂
ipek12345 _saliha61_ vallahi ister kız olsun ister erkek hiçbir önemi yok. Doktor çocuğun olmayacak dediğinde o kadar üzül üştüm ki. Şimdi hayırlısı ile gelsin de başka bir şey istemem. Rabbim aratmadan verdi şükürler olsun.
ipek12345 Sultann1603 uyanmaz ki eşim. Çok deli uykusu var. Sabah 6 da kalkıp gidiyor. 😂😂 şimdi kalksa yolu bulamaz bile