Sedasmsk Seldamm yaaa 😊 kilosu 3 kilo biraz.daha kilo alsın istiyorum sağlıklı bir bebek çok şükür de işte 🤷🏻♀️😊
gizemi Sedasmsk 38+6yım kilosu 3.200 ben de alsın istemiyorum sağlıklı olsunlar da kilolu zayıf önemli değil☺️🌺
Sedasmsk gizemi maşallah dogru diyorsunuz 😊 zaten bebekler gelcegi zamanı biliyorlar durdurmak istesekte durduramayiz 😊
Ebru190 Zeliiiss kahverengi mi oluyor nişan. Benım de 3 gündür sümüksü beyaz akıntım gelıyor 39+3olduk catımda agrım da var., arada bir belden de geliyor.. 😑
Zeliiiss Ebru190 Benim ilk şeffaf sümüksü geldi dün yoğun şekilde. bugün de kahverengiye döndü baya köyü kahverengi
Parinas Zeliiiss bi hafta sonraydı tam. Bunda da 5 gün oldu. Doğuma aldılar bugün akşama doğru doğurmuş olurum diye umuyorum ☺️
Snmom Benim nişanım kıl gibi ince kandı şekli kıla benziyordu. Ama kan olduğunu görünce hazırlandım ben akşamına doğurdum. (gece sancım vardı fakat düğüne gitmiş ve halay çekmiştim ondandır diyordum) tabii 2. Gebeliğimdi ondan çok hızlı oldu herşey.
Ebru190 Zeliiiss dogrudur ilk defa duydum bende kahverengi olmasını. Saglıkla Gelsın inşallah tüm bebişler