Zeliiiss Kızlar kahverengi akıntı gibi bir şey var sümüksü ama parça parça geliyor az önce daha büyük geldi acaba bu Nişan mi? 40+5 haftalığım.
Omerhatice Zeliiiss anlattığınız şey nisana benziyor Sümüklü yapida çektikçe uzarcasına bi yapısı var Ağriniızda varsa dikkatli olun belki bugün bile gelebilir ☺
Sedasmsk Zeliiiss ay bugün de benim nisanim geldi Yumurta akı gibi kahverengi uzundu baya herkes Nisan dedi 😐 ama ben 38 haftaligim inşallah 1 hafta daha bekler ya
Parinas Zeliiiss nişan bence. Benim de 4 gündür parça parça geliyor kahverengi. Bugün de kırmızı daha büyük bi parça geldi. İlk gebeliğimde tek seferde gelmişti ama böyle parça parça da gelebiliyormuş doktorum öyle dedi
Zeliiiss Bide ağrım var sabahtan beri bel ağrım karın kasık agrim var. Bugün baya yürüdüm yoruldum ama yürümeye çıkmadan önce hafiiiifff hafif gelmişti
Zeliiiss Omerhatice Ay inşallah gelir dinlenince bel ağrım falan hafifledi ama o şekilde gelmeye devam ediyor çektikçe uzayan yapıda sümüksü
Zeliiiss Sedasmsk Evet benimde öyle az önce daha büyük bir şekilde geldi çok heyecanlandım ama inan haftan iyi daha fazla bekleyince insan çok yoruluyor 😂
gizemi Sedasmsk benim de nişanım 38+1de geldi bir haftadır parça parça gelmeye devam ediyor daha doğurmadım☺️
Sedasmsk Zeliiiss bende çok heyecanlandim ama bi yandan da korktum 😊 kilosu tam 3 kilo biraz.daha belki kilo alır diye bekler inşallah diyorum 😐
Sedasmsk gizemi oh çok şükür ben 1 hafta daha beklesin istiyorum 5 guncukte olabilir azcık kilo alsın istiyorum 😊 ama sizin bebisinizin kilosu iyiyse inşallah dogurursunuz 😊
Parinas Zeliiiss bi hafta sonraydı tam. Bunda da 5 gün oldu. Doğuma aldılar bugün akşama doğru doğurmuş olurum diye umuyorum ☺️
Sedasmsk Seldamm yaaa 😊 kilosu 3 kilo biraz.daha kilo alsın istiyorum sağlıklı bir bebek çok şükür de işte 🤷🏻♀️😊
gizemi Sedasmsk 38+6yım kilosu 3.200 ben de alsın istemiyorum sağlıklı olsunlar da kilolu zayıf önemli değil☺️🌺