Emoshumm muzicemsu 6.hafta ne ki ben daha adet olmadan aşermeye başlamıştım;hamile olduğumdan şüphelenmiştim de kimse inanmamıştı bana😂😂😂
Gul4001 muzicemsu 6+6 da duymuştum canım, bende öyleydim duyunca rahatladım çok şükür. Ama rahatlama birkac gün sürdü. Şimdi de hala kalbi atıyor mu acaba diye düşünüyorum. Daha önce kaybım olduğu için hep bir korku. Sanırım bu süreç böyle ilerleyecek 🤦🏻♀️
offlineanne muzicemsu kız ben daha 5 miydim neydim canım barbunya çekti ne alaka ama aşermek böyle bişey sanırım 😁😁😁😁