1prens_annesii doktorlar dıyosa bı bıldıklerı vardır mutlaka ama boyu daha kısa olanlarda cat uygunlugu fazla yoktur belkı o yuzdendır
yoksa boylada cok ılgısı yok benımde boyum 158 kısayım ama normal dogum yaptım ıkı kez 💁🏻♀️Onemlı olan catı uygunlugu