1prens_annesii Boy 1,53. 3 normal,2 sezaryenim var. Sezaryenlerim de zaten normalden sezaryene döndü. 4. Doğum (1. Sezaryen) sırasında 10cm açılma oldu ama kalp atışı düştü ve kanala giremedi doğum ilerlemedi. 5. Doğum (2. Sezaryen), bi önceki sezaryenle arası 27 ay idi.Ssvd olamadı rüptür başladığı için, sancıyla sezaryene döndü.
İlk 3 doğumum normaldi, biri erken doğumdu.Diğer 2si miadında 41-42 haftalık gayet rahat geçen 3900-4200 gram bebeklerdi.