ayyy ben de 4 ekimde 38 hafta oluyorum. ikinci sezeryanım olacak. dr 38 de alırız demişti gün vermedi daha. eylülü bi yarılasaydık 😀🙈 benim herşey hazır sayılır ama hastane çantasını yerleştirmedim daha 😊 bir de kapı süsüm üç haftaya gelecek. inşallah hepimiz zamanında sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏻🙏🏻