ftmnrdmrl fatmakolay 35+3 ama plesanta previa nedeni ile biz de 37 haftalık doğacağız nasipse 1 Eylül de olacak doğum
Egekusumm fatmakolay haftanız çok erken değil ama sancınız yoksa daha zaman vardır bence doktor bana normal dedi bu haftalarda oluyormuş panik olmayın :) sadece doğuma hazırlık küçük sancılar. Ben pazartesi nstye girdim 30larda çıktı sancı, sanırım 80 üstü doğum sancısı oluyor öyle düşünün
Bstg ftmnrdmrl en başından beri mi vardı yoksa sonradan mi oldu plasenta previa ve belirtileri neydi?
ftmnrdmrl Egekusumm pazartesi günü randevumuz var bakalım ne diyecek doktor. Nts de de bir şey çıkmıyor benim de
Bayburtlugelin Nilll123aa 35+2 günlüğüz nefes alamıyorum artık ne sağa yatabiliyorum ne sola ne sırt üstü ne yapıcam bilmiyorum saglıkla gelirler inşallah 🙏
serifeyvz Nilll123aa bizde son 11 dıyoruz , çok az kaldı çoook 🧡 Tum duyguları bırlıkte yasıyoruz agrı sızı , sevınc , korku 😊 yınede sukurler olsun herseyımız tamam kızımızı bekliyoruz 🌺
Mamacitaa5 Nilll123aa bizde 36+6 olcaz 1 saat sonra inşaAllah normalde 37. Haftalarda olmamız gerekiyor ama 1 hafta geriden geliyoruz 26 Ağustos doğum günüm tek sağlıklı olsunda hayırlısıyla ne zaman gelir bilemiyoruz🤗🤭
D_cakmak54 Leyla3421 benimde son tarih 7 Eylül ama doktora gittiğimde ultrasonda 30 Ağustos doğum görüyorum dedi onu nasıl anlıyorlar ki ? Birde bu aralar kasıklarımda agdet sancısı gibi başladı ve yururken karnımın sol tarafına bıçak gibi bir ağrı saplanıyor sanırım benim ki eylülü beklemez 😂
Nurhanimm gokhande aaa benimde 😊❤️kilosu biraz az diye 39 a kadar beklemek istedi doktor 2200 du 34+1de suab 35 olduk