ben de trendyoldan aldım daha gelmedi şuan 64 kiloyum yorumlarda hep büyük alın demişler L beden aldım ama sezeryan olucam. sezeryanda işe yarıyor mu ki? inş işime yarar 🙏🏻😀 bir paket aldım normal gece pedi ve iç çamaşırı da alıcam hastane için yanıma. bence bir paket yeterli yaa