Destinaa 2 cm açıklığım var sancım hiç yok 40+1 im şu an, doktor 41.hftada suni sancı vermeyi teklif etti pozitif hikayelere ihtiyacım var böyle bir şey yaşayan var mı ?
Yavrucuk07 Destinaa inşallah 41 kalmadan gelir inşallah,suniyede gerek kalmaz cnm,benimde öyle 2 cm açıklık vardı, tam pazartesi sunu ile doğum yapayım derken, pazar gecesi suyum geldi, sabah ta bebeğimi kucağıma aldım 😉😊
cigdemtureli Destinaa merhaba canım banada bunu söyledikleri günün gecesi yatışım yapıldı, sancım vardı ama yavaş ve azdı banada suni verdiler 😃 bol bol hareket et yürüyebildiğin kadar yürü ılık duş al suyu beline akıtarak çömelme hareketleri yap suyun altında inşallah seninde öyle olur 🤲 suni sancıdan sakın sakın korkma sadece süreci hızlandırıyor
Gull_94 Destinaa sunı teklıfını kabul etmeyı dusunurken aynı gun sancım geldı benım hastanedn cıkınca nasık bı sancı olduguna daır fıkrım yok ama dogum sancısına benzıyodur muhtemelen korkcak bısey oldugunu sanmıyorum ben acıkcası acılmadan sonra kendı sancınızda gelır belkı sunıyle ozaman kesıyolar sunıyı Sadece surec hızlandırmak ıcın yapıylan yapay bı sancı boyle dusunun yanı bı farkı yok bence
Gonul_enes Destinaa benime rahmim acilmadi, sancim olmadi, ikisindede suyum geldi suniyl3 dogurdumm…ama pozitif hikayem yok arkadasim, kizimda epidural oldum iyiydi ama oglummm amann allahhimmm😓
Destinaa cigdemtureli benim hiç sancım yok ne güzel ya sağlıkla kucağınıza almışsınız 😊başı tam yerleşmemiş dedi ebe kaç saatte doğum yaptınız mı sancımın olmaması kötü açılmamın olması iyi vallahi kafam karıştı 😓
Esraali Destinaa kendi sancım da acılıydı sunide daha hızlı oluyor sadece tabiki acıyacak ama o an bebeğe odaklanıyorsunuz zaten acı falan uyusuyır insan arkadaşların dediği gibi kendi sncınızda gelebilir yürüyün hareket edin zaten gelir gelecekse
Destinaa Esraali inşallah ya hep yürüyüş yapıyorum sizin sancınız az diye mi vermişlerdi kaç saattte doğum yaptınız
H_myra1 Destinaa 40+2 de 2 cm açıklık la suni sancı ile dogum yaptım 41 beklemedik benim bulantım kusmam çok oldugu için doktora beni dogurt demiştim😅9 da gittim suni takıldı yavaş yavaş dozajı cogaltıldı 4 saatte kucagıma aldım
cigdemtureli Destinaa benimde başı kanalda değildi 🥶 2 gün sancılar arada uğradı 40+1de doğum yaptım. Yani 39+9da adet ağrısı gibi ağrılarım oldu sadece akşamları.. 40+0 hafif sancım vardı açıklık 2cm Di rahim ağzı yumuşamamıştı. 40+1de yine 2cm açıklık vardı ama bu kez rahim ağzı yumuşamış diyip yatış verilmişti. Eğer iyi ebelere denk gelirseniz çookk yardımcı olup kanala inmesine yardım ediyorlar onun içinde sürekli bacakları açarak yürütüp yere çökme hareketi yaptırdılar bana mesela. Suni sancı verdikten 5-6 saat sonra doğum yaptım çok şükür 🤲 korkutma kendini yeter ki. Bilemiyorum tabiki ama takipli doktorum yoktu hastanede 3 tane nöbetçi doktor takip etti doğumumu nöbet saatlerine göre hepsi suni sancı sadece hızlandırıyor doğumu ve sancılar kendi sancılarımıza göre daha sık hızlı geldiği için dayanılmaz gibi anlatılıyor dedi. Ben kendi sancımla açılmamı beklesem kim bilir kaç gün sürerdi 🥴 ben hallederim de güven kendine korkma hiç korkutma kendini ağrı sancı hiç bişeyi hatırlamıyor insan ben sancı girdikçe geçicek biticek sabret diye telkin ettim kendimi sürekli 🙏🏻
H_myra1 Destinaa hayır 0 sancı ile yatışım yapıldı rahimde yumuşama vardı ve 2 cm açıklık kızımda da da suni ile oldugu suyum gelmişti ama sancım yoktu o 7 saat sürdü hızlı verilmişti onda sancı sıklıgı daha çoktu ama allah güç veriyor sadece sakin olmak gerekiyor bagırmadan her sancı geldigi anda nefes alıp verip squat yapınca güzel ilerliyor
denizvebulut Destinaa merhaba 39+4 de suyum geldi, hemen hastaneye koştuk. 7 saat bekledik kasılmalar baslamayinca suni sancı verdiler. Hiç korkulacak birşey değil. Biran önce sağlıkla kucağınıza alın ♥️
Destinaa denizvebulut suni sancıda sancı aralığınız ne zaman sıklaştı ilk gebeliğim hiçbir şey bilmiyorum
denizvebulut Destinaa suni sancı dozuma bağlı bir durum olmakla birlikte benim ağırdan alındı, doktorum sezeryanla idi. takildiktan 2 saat kadar sonra tam anlamıyla sıklaştı sancılarım.
Destinaa denizvebulut anladım hep ebeler ile mi muhattaptınız yoksa doktor kontrol ediyor muydu gelip