Merhaba,
Bende zorlandığım için ve ilk aylarımda düşük tehlikem de olunca doktorumla durumu paylaştım kendisine yoğun çalıştığımı ve ağrılarımın olduğu söyledim 26 haftalıkken yani iki hafta önce 30 günlük rapor yazdı kendisi sonra tekrar yenileyeceğiz dedi. Doktorunuzdan 10 gün alabilirsiniz diye birşey yok o aile hekimi için geçerli bir durum bilginiz olsun doktorunuzla konuşmanız daha sağlıklı olur yardımcı olacaktır eminim.