Sznmr cnm benim gebeliğim riskli olduğu için heyet raporu verdi doktorum 28 haftalığım. 30. Haftada raporum bitecek ama 2 hafta daha verecek 32 ye kdr. 32de de çalışamaz raporu alacağım. Doktorunuzla bir konuşun verir mi bilmiyorum ya da iş yeriniz nasıl karşılar bilmiyorum ama