humasultan3443 Kararsizinsan çok dediği de yahu yeni doğan 3-4 tane şeyi var kış bebeği bu yıkasam nerde kurutucam üfliyim mi ben de biliyorum hemen büyüyorlar ama hiç mi almayalım yani
secoz Kararsizinsan kaynanam da öyle 1 Tane 5li 1tane 11li şey aldım yeter bunlar büyür zaten hemen diyo ki hiç bişey almadım başka 😂😂😂
birtanesi secoz yok canım çuval al sen anca sığar 🤨🤣🤣. Allah’ım yarabbi yaaa. 2 tane çocuk getirdim yeni doğan kıyafetlerini 2 ay giydirdiim 🤦🤦 millet delirmiş. Ufacık bebektir yahuu🤦🤦
humasultan3443 Sblatc e işte bak ne kadar doğru her günü aynı olmıcak ki napıcan diyen yok alma Allah alma