secoz bizimki uzun bacakli olacakmis doktorumuz öyle diyor hep öndende gidiyor ama. 2 tane 10 lu hastane çıkışı. 1 tane 3 lü yeni dogan takım. 1-2 tane de alt üst aldim yeni doğan. sonucta dediginiz gibi 2-3 hafta bile giyse kuscak kaka olur terler kirlenir yika yika giydir yani 3-4 takımı. kalani artik 3-6 ay aliyorum. 1-3 ay alıyorum