Esraali yok kovid oldum ya ben cnm sonuçlarım baya kötü cıktı pırtı fln atmıştı kanıma doktor ya emzirmekten vazgecicen yada atlaticn seç birini durum ciddi dedi mecbur atlatmaya çalıştım 15 gün emzirmedim sütüm kendiliğinden gitti zaten mama kullanıyorum ama yaramiyor bi türlü