Arzuaksumom Kayınvalidem var sağolsun ama onun yemek anlayışı ile Benimki bambaşka. Onun yaptığı yemekleri yiyemiyorum ben tadları eminim güzelidir ama damak farkı arada. Onlar daha sebze ağırlıklı besleniyor ben hiç sebze yiyemem mesela. Kızımı doyurup uzanıyorum bende. Yemek yemiyorum genelde. Eşim bu durumdan şikayetçi ama yapacağım bişey yok