Papatya2768 ben kilolu hamile kaldım. 81 ile başlamıştım. Şu an 89 oldum. 36 haftalığım, kilo almaktan çok korktum. Şükür.🤲🏻 Bebek 3100 gr vs çok vücuduma yerleşen kilo yok şükür. Önereceğim şu lütfen ve lütfen beyaz ekmek tüketmeyin, hem şeker hem faydasız. Tam tahıllı ekmekler var bana 3 gün gidiyordu. Akşamları çok ekmeklik bir şey yoksa ağzıma ekmek sürmedim. Gece acıkmalarımı ilk altı ay önemsemedim. Hazır, paketli gıda yemedim. Yeni yeni son ayımda çılgınca yeme isteği var ama inanın onu bile “dur ayşe, yeter bu kadar diyip nefis köreltiyorum.” Doktorum ilk gittiğimde demişti, hamilesin diye her şey yenmez. Fazla yenmez…
Benim gibi dikkat ederseniz engel olabilirsiniz.