Semaarya Kizlar sabah 5 e doğru hafif kanlı su geldi 37+4 günlük hamileyim daha sonra peçete koydum hafif kahverengilik ve su vardı doğum yaklaşıyor mu birazdan doktorumu arayacağım sancılarım da oluyor
ikincimucizemmmm Semaarya evet canım bendede çarşamba günü kan geldi dün doğum yaptım sancılarımla darısı sana inş
Asellinaanesi Canım Nisan gelir gelmez hemen dogum olmayabilir tabi bu herkeste farklı doktorun ile görüş dusunu al rahatla ve egzersiz yap bende eğer doğumun hemen başlarsa kolay gecsin
bensu2 Gamzemutlu doktor randevum var bugün bi sorim bakim haber verim sanada internette doğum belirtisi diyoo hayırlısı olsun bakalım
Kubra_123k Gamzemutlu benimde ilk başlarsa sadece beyaz akıntı geliyordu sonra kahverengi gelmeye başladı
Nilgun75 Kizlar sancilar gelince meryem otu icip kolay dogum yapan var mi aranizda?turkiyeden siparis verdim yeni duydum bunu
Smyyetekeli Nilgun75 benim ablam kullandı ama suyunu içmedi iki doğum yaptı doğumları gayet kolaydı doğum başladığı an suya koyup doğum bitince aldı annem ama onun otu çok eski aktardakilerdeb değil baya Arabistan dan geldi suyunu içmeye gerek yok şimdi ot beni bekliyor inşallah bana faydası olacak
bensu2 Semaarya yaaa hayırlı olsun o gün doktoruma sormayı unuttım dünden beri çok koyu sarı akıntı geliyo doktoruma yazdım hastaneye git dedi birazdan çıkcam belki bende doğururum 😂