Cilekliruyam benim de bel sırt ağrılarım başladı, ayrıca bende 3 yastıkla hatta bazen eşimin yastıgını cekip 4 yastıkla uyuduğum(uyumaya çalıştığım ) oluyor. Tansiyon düşüklüğüm var son bir haftadır o da halsizlik yapıyor. Canım ben daha hiç kilo almadım, ödemim de çok yok çünkü günde 4lt kadar su tüketiyorum. Görenler hamile olduğumu dikkatli bakarlar ise anlıyorlar 🙄😬 bilmiyorum herseye ragmen çok güzel hayat.