Benim de tam 100gün kalmış, sizle aramızda +1 var :) aşırı heyecanlıyım, bebeğimin kirpiklerini kaşlarını ellerini ayaklarını düşündükçe delirecek gibi oluyorum😍 tek istediğim ben ne kadar zorlansam da sağlıkla dünyaya gelmesi. Tüm bebekler sağlıkla ,bereketiyle,huzuruyla dünyaya gelsin inşallah ❤️
sen nasılsın canım? Fiziken ruhen varmı bi sıkıntı problemin? Aynı gün sayılırız,dertleşelim..