bulantıyı vücut tolera ediyor yani insan acı çekiyor fakat kusma çok olmayınca vücut elektro dengesini koruyor sıvı kaybı olmuyor idrarda keton sorunu olmuyor o yüzden ilaç kullanmadan dayanıp sabredip atlatılabilir fakat her gün kusma olunca özellikle günde 3-4 defa sıvı kaybından hem anne hem bebek tehlikeye giriyor o yüzden kar zarar hesabı kullanmak gerekiyor