GulcanDongel Aysemin54 bana herşey yasak, duşta bile çok kalmamam gerekiyor, beş dakikalık yere bile arabayla gidiyorum. 27+5 haftalığım bu haftada akıntı yoğun muydu sizin. Cok afedersiniz sarı renkte yoğun akıntı oluyo bugün. Korkuyorum açıkcası.
Aysemin54 GulcanDongel her hamilelerde olur canım yeşil veya kahverengi olmasın yeter yeşil enfeksiyon demek
GulcanDongel Bebegim4 canım akıntın sarı yoğun geliyo mu senin. Bugün yoğun geliyo korkmaya başladım.
Bebegim4 GulcanDongel yok canım benim sarı çok gelmiyo , ama benimde içi kaşınıyor sanki yaa iğne batıyo gibi moralim bozuk bugün ona
GulcanDongel Bebegim4 sariligi takmıyorum da akıntı normal mi diye düşünüyorum. Seninde akıntın geliyo dimi… Bende bugün ona takıldım canım sıkkın, cuma gidicem kontrole erken gitsem mi diye düşünüyorum.
GulcanDongel Bebegim4 için de kaşıntı varsa enfeksiyon veya mantar olabilir benim enfeksiyon var ama kaşıntı yok arada sızlama oluyo.
Bebegim4 GulcanDongel geliyo gelmez olur mu hiç bak progestanla beraber sarı geliyo benden daha çok ama benim akıntın hep sarıdır
GulcanDongel Bebegim4 ne güzel keşke benimde olmasa ama var, bide sağ böbrekte taş çıktı 2cmlik oda çok etkiliyormus.
Bebegim4 Aysemin54 ya dün doktora gittim canımı çok şıktı hapşırma öksürme kahkaha atarak gülme dedi şimdide hapşırdım ayy nasıl üzüldüm ama kafama taktım moralimi 0 yaptı resmen ya😢
GulcanDongel Aysemin54 benim de o yüzden içim rahat, iki kere geldi bidaha öyle yoğun gelmedi az geliyo şuan. 😊
Aysemin54 Bebegim4 oyle sacmalık olmaz insanız yani sonucta karnın agrıyorsa onları yaparken yada batma gibi oluyosa karnını tutarak yap bişi olmaz
Bebegim4 Aysemin54 yok ya bacağım kendime çekik zaten bide vüdudumu kasıyorum hapşırırken öyle yapıyorum ya vallahi bende insanım ne yapayım yani bende pakolaji falan kalmadı ya çişimi yaparken korkar oldum 🤦♀️
Bebegim4 Aysemin54 avazımın çıktığı kadar bağırmak istiyorum artık gözlerimin altı mosmor oldu suratım sapsarı düşün düşün az salmıştım rahatlamıştım patt gülme hapşırma öksürme bebeği itersin diyo anlamadığım şu ki benim millet ıkına ıkına perişan oldu çocuk zor geliyo benim günde 2 3 hapşırmamla gülmemle öksürmemle mi aşağıya iniyo 😬 hadi bi şey gördü desem ayda bir gel dedi 15 güne gerek yok onun haricinde 28 de ciğer geliştirici yapıcam dedi görürmyüz dedim sancın suyun gelmediği sürece 38 bile görürüz dedi