Bebegim4 yani 28′den önce önerilmiyor diye biliyorum pek yapmıyorlar zaten ama yan etkileride var bence bırakın doktorunuz bekleyebildiği kadar beklesin, çünkü direkt olarak kortizon enjekte ediliyor ve kan şekeri birden yükseliyor bir de bebek hareketlerinde baya azalma oluyor tabi anne ondan da panik yapıp strese giriyor falan. Zaten serklaj olmuşsun erken doğum olacağı kesin değil dimi hepimizde bir ihtimal var ama evet kesin doğum olucak erkenden demiyorlar ☺️ O yüzden bence ne kadar geç o kadar iyi diye düşünüyorum bende korkma en kötü ihtimalle doğum başlasa bile yapılır onunda faydası mutlaka olur