aselnannesi canım nst de sancın var evet ama çocuk tekme attığı an nst de sancı birden artıyor. Doktorrlarda bu yüzden doğum sancısı olarak algılamıyor başka bulgularda istiyor. Muhtemelen bebeğiniz huzursuzlaşmıştır o da kasılma yapmıltır. Ama dediğim gbi çocuk tekme attığı an da çok yükseliyor o sancı çizgisi . 50 yse 120 ye kadar çıkabiliyor . Ondan doktor öenmsememiştir