Kızlar hastaneden donuyorum sancilarim 150 ye kadar çıktı ama doktor yatak istirhati ve bol su icmemi söyledi Boyle devam ederse gel seni riskli gebelik doktoruna yonlendiricem dedi ama benim bildiğim sanci 150 ye kadar çıkıyorsa doğum sancisi degilmi lütfen bir akil verin