Bebegim4 geçmiş olsun öncelikle.tatlim bende serklaj ameliyatı oldum.şekerim normal cıktı ama senin değerin gibi aylık şekerim yuksek çıktı.doktor diyetisyenle görüşmemi önerdi.evde yatiyorum.online diyet yapıyorum.diyetisyenin bana söylediklerini muz,incir, kavun,karpuz,üzüm bu meyvelerden birini tüketince ikinci ara öğününde bunlardan birini tüketme.patatesi sıcak asla tuketme.pirinc yeme.pismis havuç ve kereviz yeme.birde sutu laktozsuz kullanıyordum onu yasakladı.gazini alırken içindeki şeker yükseliyormuş zaten dikkat edersen biraz şekerli gibi geliyor.25.haftamda başladım çok odemim vardı.bide kilolu gebeyim.diyete başlayınca bütün sisim gitti 5 kilo verdim.birde babaannemde şeker hastasıydı şeker hastalığı üzüntüye gelmiyor.serklaj olurkenki psikolojinde şekeri yükseltmiştir.kafana çok takip iyice hastalanma dikkat et.