GBV2015 16 haftalık hamileyim 3,4 gündür kasıklarıma hafif hafif kramp giriyor kontrolüme daha var doktoruma mesaj attım magnezyum İçin magnorm şase verdi dün başladım böyle sorun yaşayan varmı acaba bu tarz kramplar normal mi
AyseY1 GBV2015 bende 17 haftamdayim gecen hafta cok oldu kasik agrim ama benim 2. Hamileligim gayet normal bebek buyudukce ara ara olucak bu ağrılar 😊
teletabi GBV2015 rahim genişlediği için kramp olabiliyor magnezyum iyi geliyor birde biraz dinlenin oda iyi geliyor
Gizemin-minnakI @GBV2015 normal canım ben bacak krampı sandım öyle yorum yaptım önce . Sildim 😂 Bana da öyle çok oluyor da . Ben de 16. Haftadayım . İlk başlarda çok kasıl ağrım oluyordu . Yerleştiği için dedi . Şimdi yine ara ara olmaya başladı .
GBV2015 Gizemin-minnakI soda içmeye de başladım ilk gebeliğim ve beklenilen bi bebek olduğu İçin korkuyorum açıkçası
AyseY1 GBV2015 sodayi gunluk tukemeni oneririm ilk oglumda doguma kadar gunde bi kez ictim dogal magnezyum iste😊
omuryrdkl MerveNur- Bnde de var sağ kalçada ağrı magnezyum verdi biraz hafifledi şu an.. Umarım belden gelen bir ağrı değildir
Gizemin-minnakI @GBV2015 yok canım normal yaa valla dün yataktan resmen ağlayarak uyandım . Bir anda kramp giriyor . Bende magnezyum istifam. Zaten haftaya kontrolüm var . Verecek sanırım .
GBV2015 İçim rahatladı biraz ya ilk olduğu İçin bide daha bebeğimi hissetmediğim için acaba bişey mi oldu nasıl diye düşünmekten günler saatler geçmek bilmiyor çok teşekkür ediyorum ♥️
GBV2015 teletabi dinleniyorum dikkat ediyorum inşallah kötü bişey olmasın da ben sabrederim Allah’ın izni ile 💗
teletabi GBV2015 bende oğluma hamileyken çok yaşadım ahh ölüyorum sandım bigün sancım var diye doktora gittim hemen acilden. Meğerse sancı değilmiş ama okadar şiddetli bir kramp hayatım boyunca yaşamamıştım🙈korkmayın çook normal düzeliyor sonradan🥰
MerveNur- omuryrdkl ben de artmaz inşallah diyordum da bu hafta 3 kere falan yaşadım en iyisi doktora söylemek. Ama benimki anlık oluyor sizin de öyle mi ya da öyle mi başladı
ZZeynepP1903 Bende 15+6 dayım kasık agrılarım hep var özellikle sol tarafımda 😥 ancak yatınca geçiyor
GBV2015 ZZeynepP1903 benim sağ tarafta oluyo şiddetli bi ağrı dedil hafif kramp gibi doktorunuza sordunuz mu normal dedi mi acaba
ZZeynepP1903 GBV2015 her kontrole gittiğimde normal diyor kanama lekelenme olmadıgı sürece yapacak bırsey yok dıyor dinlenme öneriyor çok ayakta kalmama progestan kullanıyorum sadece. Anlamadım bi bizemi normal çoğu kişide yasamıyor bu durumu 😩
MerveNur- Ecemm33 aynen benim de genelde sağ tarafımda bi anda bacağım takılmış gibi bi kemik ağrısı yaşıyorum
GBV2015 ZZeynepP1903 benim daha yeni başladığı İçin doktoruma yüz yüze soramadım mesajda sordum magnezyum İçin ilaç söyledi dün ona başladım inşallah işe yarar
teletabi GBV2015 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Erkekler anneye çok düşkün oluyor. 🥰🦋benim oğlum tuvalete gitsem paçama yapışıp ağlıyor. Rabbim kötülük göstermesin hiç birine🙏🏻🥰