Bloggeranne_93 oznuryakup44 bu aksam hepımız doğursak şimdi 😂 benımde 10 gün kaldı ama cok sabırsızız artık🙈
muges44 oznuryakup44 Umarım memnun kalırsınız bende devlette yapmayı düşünüyorum tecrübelerinizi yazarsanız çok iyi olur benim için🙂
Baharcilek oznuryakup44 benim de pazartesi günü 3060 gramdı çok sevindimçok büyük ol ayacak diye ilk kıIm dört e yakın doğdu büyük bebek zor oluyor
Baharcilek oznuryakup44 yok yok değil büyük doğurupne yapacaksınbana doktorum2300 gramdı tamam bu kilo yeterli demişti tabi o sağlıklı olup yasama kazandırmasının bakış açısında ama 3000 kilo çok çok iyi dışarda büyür o
Bsrakya Aay bende de öyle ya 39 hafta olduk tık yok ne ağrı ne sancı gelmicek galiba bu cocukk korkmaya başladım artikk son 7 gün kaldı 🤦🏻♀️