Ferdadmr anladım canım o zaman sen kendi bildiğin gibi yap ben oturma odası icin normal kucuk beşik aldım el önüne, montessori yataklı oda aldım bide Park yatak aldım ondan öyle söyledim. Yani küçükken 1-2 yasına kadar falan kullanılır bu beşik 😊 genelde çevreden kullanıssız diye duydum. Oturma odası iicin sen de Minik el önüne beşik alabilirsin belki