Haydinn melikeyakisiklii 37+5 te doğurdum bende, bi tur kordon dolanması vardı bebeğimde kilosu da 2900 dü küveze falan girmedi içini ferah tut Allah’ın izni ile sağ salim kucağına al yavrunu iyi düşün iyi olsun canım🙏🌸
Neslihand melikeyakisiklii korkma canim Allahin izniyle bir şey olmaz bende 38+4 de doğum yapmıştım kuveze falan girmedi cok şükür 🤲
melikeyakisiklii güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim rabbim herkesin evladına sağlık sıhat versin inşallah bizde sağ salim atlatırız 🙏🏻🥰
eliffkrts melikeyakisiklii her şey çok güzel olucak inşallah evinize mutlu mesut dönmenizi diliyorum 🙏🏻
Busramnida melikeyakisiklii Korkunuzu anlayabiliyorum inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız sizde 🥰🤲🏻
annesininpirensesi melikeyakisiklii ay cok sevındım saglıcakla buyut canım nasıl ele avuca gelıyomu ( annemler oyle der) toplumu yanı😅
melikeyakisiklii annesininpirensesi canım 2700 2800 arası bekliyorduk işte 3050 doğdu bir sıkıntısı yok sadece uyuyor emmek istemiyor ağzında bekletiyor benim çok ağrılarım var çok zor geçti ama sağ salim bitti bakalım birde evimize gitseydik