hepoyleolurzaten Decucude çooook çok normal 🥰 yalancı kasılmalar, doğum için hazırlanıyor rahminiz, bebeğinizde kendini aşağıya doğru itiyor ☺
Kezibankarakoc Nisansimge hangi magnezyumu kullanıyorsunuz acaba, bende de rahim agzi kisaligi var nidicart progestan ve magnezyum içiyorum ama karnım hala taş gibi oluyor özellikle oturduğum zamanlarda
Kezibankarakoc Serpiltsn osteocare diye bi hap vermişti karın sertleşmem devam edince değiştirdi magnezyum diasparol şase verdi ama hala sertlik oluyor
Serpiltsn Kezibankarakoc sertleşme benimde oluyo, ama nidicart önlüyor kasılmayı cunku dün kontrol de kasılma cıkmadı bende nidicart ı 27. Haftadan beri kullanıyorum suan 30. Haftadyaım
Nisansimge Kezibankarakoc oo hemde çok fazla günde en az 10 15 kere hemde kısa sürüyor 10 15sn kadar sonra geçiyor Allahtan
Kezibankarakoc Serpiltsn ben de 27 den beri kullanıyorum şuan 32 nin içindeyiz çok şükür ,, o zaman normal bu sertlesmeler düşünüp can sıkmayalım bence
Kezibankarakoc Nisansimge aynen benim de o şekilde pozisyon değiştirince yumuşuyor çok şükür, siz kaç haftaliksiniz
bilnazo68o Nisansimge bende aynıyım canım 33 olduk. Yanlara doğru çok rahatsız göbeğim böbreklerim sancıyor resmen. Aşagıda taşıyorum bebeği. Sizde de böyle oluyor mu
Nisansimge bilnazo68o aynen benimde çok aşağıda her gören karnın düşmüş diyo ama benim hiç çıkmadı yukarı
bilnazo68o Nisansimge bende haftada bir vurduruyorum o iğneyi. Ne zamam kesecek doktorunuz söyledi mi. Kaç haftalıksınız
Nisansimge bilnazo68o 31+4bugün keseceği zamanı söylemedi ama 36ya kadar devam eder gibi 32+6da ciğer geliştirici vuracakmış
Nuray-5886 36+2 oldum 32 haftalıktan beri kasılmalarım oluyor o gün biraz fazla olunca acile gittim nts de çıktı
bilnazo68o Nisansimge hayırlısı olsun bakalım gittikçe azalıyor ben ekime kalmaz gibi düşünüyorm ama hayırlısı nasıl olacak bakalım