Kaderyas001 Kızlar nasıl gidiyor , hareketleri hala hissetmeyenler var mı ? Hadi biraz konuşalım birde şeyi merak ediyorum doğum için tahmini tarih verildi mi ? Sizleri çok seviyorum heppy heppy konuşalım 😄🧿✨🌸
Yesim1992 Kaderyas001 23+5 mide bulantısı devam hala hareketlerini hemen hemen hergün hissediyorum yavrum 🥰🥰 sen daha hissetmedin mi ❤️
Nuray58 Kaderyas001 merhaba 23 hafta 2 günlüğüz bir oğluşum var 3 yaşında 2. De yolda Allah kısmet ederse kasım sonu aralık başı gibi görünüyor doğum ama öyle net bir tarih verilmedi … hareketleri daha net hissediyorum maşallah çok hareketli 😍 sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah hele şu zaman da doğum yapacak herkesin Allah yardımcısı olsun kazası belasız hastalıksız inşallah ❤️❤️❤️
Adacim Kaderyas001 23+2 yim bende yavaş yavaş hissediyorum hareketlerini sizde hazırlıklar ne durumda ben başladım yarıladım diyebilirim sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
-Arya- Kaderyas001 23+5im kızım olacak inşallah 🌸 53 kg ile hamile kaldım hala kilo almadan yola devam. Tekmelerini bile hissediyorum maşallah hem ben hem babası 🥰🙏 beşik, bebek arabası, 0-3 ay kıyafet çoğu tamam, yavaş yavaş eksiklerini alıyorum ❣️
Kaderyas001 Yesim1992 benimki çok erken başladı sadece merak ettiğim için sordum 😄 şu mide bulantısı gerçekten berbat birşey Allah’ım kimseye yaşatmasın ilk çocuğumda aşırı derece de vardı ama bunda yok çok şükür Allah kolaylık versin bacım limon ye beni o keserdi tavsiye olarak söyleyeyim 😊✨
Kaderyas001 Nuray58 amin canım amin inşallah 🙏❣️ kız aynıyız biz seninle bende 23+2 Ayriyetten 3 yaşında oğlum var hadi bakalım kim daha önce doğuracak 😂 şaka bir yana sezeryan mı olacak doğumun canım
Yesim1992 Kaderyas001 yahh saqol canmmm il bebeğim Benm de allahım saq Salim bebişlerimizi kucagimiza almayı nasip etsin insallah 🥰💋❤️🤲🤗👶💋
Kaderyas001 Adacim aynıyız bebeğim 23+2 inan varya hiç bir şey almadım daha bir hediye dahi gelemdi daha bekliyoruz bakalım alırız heralde birgün 😄 Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah 🙏
DenizveKumsal Kaderyas001 benimde aynı şekilde 23+3 hafta kızıma hamileyim 3 yaşında oğlum var benim ilk sezeryandı ikinci de sezeryan olacağı için 38 de olur 40ı beklemeyiz 🥰
Nuray58 Kaderyas001 aaa ne güzel çok sevindim ☺️ 5 Aralık benim doğum günüm o gün doğursam diyordum ama pazara denk geliyor 😁 sezeryan olacak evet bende seni takip edeyim bakim hangimiz erkenci çıkacak 😁
Kaderyas001 DenizveKumsal aynen canım aynıyız oğlum da normal istiyordum acil sezeryan olmak zorunda kaldım tam 43 haftalıkken doğdu suyu bitmişti çünkü 😂 şimdi ikinci de kız buda sezeryan olacak hayırlısıyla kucağımıza alalım da hiç önemli değil doğum şekli 🙏✨❣️
DenizveKumsal Kaderyas001 benimde aynı şekilde bende oğlumda normal doğuma odaklanmıştım hep ama nasip olmadı 41+6 da suni sancı verilmesine rağmen açılmam olmamıştı 1 cm di ve bebek riskteydi mekonyumu yaptı denildi yutarsa zehirlenir dediler bende sezeryanı kabul etmek zorunda kaldım sağlıkla gelmişti çok şükür 🙏🏻 🥰🌈
Kaderyas001 DenizveKumsal erkekler hep böyle bacım rahatı severler yeri rahatti demekti gelmesi yokmuş çocuğun sağlıkla gelmiş ne güzel işte Allah ikincisine de nasip etsin sağlıkla gelmeyi cümlemize inşallah ✨❣️🙏
Kaderyas001 -Arya- Bizde aynı şekilde hem ben hem babası hissediyoruz artık kızımızı çok şükür ama daha hiç birsey almadım benim eşim biraz evhamcı son aya bırakıyor Allah korusun ya birşey olursa falan diye daha birşey aldirtmadi hayırlısıyla ve sağlıkla gelsinler inşallah ✨🙏
Bebegim0102 Kaderyas001 normalde 21 haftalık olmam gerekirken 20. Haftada çıktım detaylı ultrasonda aslında evlenmeden önce adetlerim hep düzensizdi bu yüzden geç döllenme olabilir demişti doktor ama adet tarihimi doktorla yeniden düzenleyip ona göre doğum tarihini belirlemeliymişiz böyle bir durum yaşayan var mı
Kaderyas001 Bebegim0102 yok canım ben yaşamadım böyle birşey ikinci gebeliğim ama mutlaka yaşayan vardır çok oluyor böyle hesap karışıklığı sıkma canını bebeğin saglikliysa sorun yok bence hem zaten 1 hafta oynuyor sorun olacağını da düşünmüyorum ✨
PrenslerveAnnesi Bebegim0102 sizin fark sadece bir haftaymış benim üç hafta geç döllenme kabul edildi 11 haftalığız henüz