Haticecakirr hayırlı geceler Ben 2 gün önce acil suyum geldi soğum yaptım bebeğim 2 günlük oldu bile 😂 cahit beye gidiyosumya bi karşılaşamamıştık nst de 38+1 de doğum yapmış oldum ☺️💙 çok şükür sağ sağlık kucağıma aldım yusufumu darısı burdaki tüm annelere olsun inşallah 🤲🏻 Ama çok fena sancı çektim 😔