Tugba4 sordum canım. Doğum başlayınca açıklık sanırım 4 cm den sonra olunca oraya alıyorlarmış ve doğum orda oluyormuş. Eşimi sordum. Odalar ayrı tek oluyorsun ama koridor ortak o yüzden erkek alınmıyor dediler. Annemi sordum onun içinde pandemiden dolayı sadece doğum yapan kişi tek giriyormuş doğuma kimse alınmıyormuş 🤭