Hdiska evet canım normalde 32 de bıraktırıyor çoğu doktor aslında. Benimde daha önce 2 kaybım olduğu için doktor garantiye alıp 34 te bıraktırdı. Ama iğneyi doğuma kadar kullanıcam. İğnenin kanamasını durdurmak daha kolay aspirine göre dedi. Yani aslında 34 e kadar kullanmamın sebebi tamamen 2 kayıp yaşamış olmam. Kan pıhtılaşması testinde de çıkan değerlere göre de muhtemelen 34 te dedi. Ama çok geç değil bence 36 diyen oldu yukardaki bi yorumda 🤷♀️