sevgiharman bende öğrendiğim de 6 haftalık hamile 48 kiloydum şu an 30+1 haftalık 59 kiloyum 11 kilo almışım 🤦🏻♀️
Normal de kahvaltı alışkanlığım yoktur, gece gündüz fark etmez gecenin 4unde de mantı, makarna yaptığım ya da dışarda 7/24 açık yere gidip karnımızı duyurduğumuz oluyordu. Hamilelik düzenine alışmak benim için öyle zor oldu ki anlatamam size. Evde tekim, eşim yok, tek başıma ne kahvaltıya yapicam eşim yokken ben eve alışveriş bile yapmıyorum. Sabah kalktığım gibi gözümü kahve sigarayla açıyordum o kahveyle bazen 3 sigara diyordu. Sonra işim varsa işime bakıyordum bi şeyler öyle atıştırıyordum kek mek falan sonra yine kahve derken bunu düzene sokmak, sabah kalkıp kendi kendime kahvaltı hazırlamak çok zorladı ama bebiş için mecbur yaptık napalim 🤷🏻♀️ hafta da 2 kere balık, bazen 2 kere et, tavuk, yumurta, yoğurt bunları hep tükettim daha yeni düzensizleşti yine 😂 ben düzenli yiyince kilo alırım diyordum ama öyle çok kilo almadım çok iyi gidiyormuşum doktorum öyle diyor😅