Merhaba hanımlar ♥️ umarım hepinizin gebeliği yolunda ve sağlıklıdır 🙏🏽🥰
25 yaşımda ilk gebeliğim 8+2 yiz.
Benim şikayetim beslenme. Cips kola vb şeylerden vazgeçemiyorum sabahtan beri 2 büyük paket cips yedim herkes bebeğe sağlıksız diyor psikolojik olarak kendimi suçluyorum. Meyve,süt,Protein ağırlıklı da besleniyorum ama bunlardan da vazgeçemiyorum. Üstüne sigara da kullanıyorum 😞 aksine aşerdiğim şeylerde hep sağlıklısız🤪 İskender,cips,limonata,lahmacun hep böyle saçma sapan şeyler istiyor canım 😄 Çok mu zararlı bu yediklerim 😞🤷🏾♀️